piątek, 15 sierpnia 2014

Keeper of Secrets

I tym razem zamazałem farbą kolejnego demona. To chyba jedna z gorszych figurek jakie GW wydała, swoją droga.. nie widziałem jeszcze nigdy tej figurki pomalowanej tak, żeby zachwycała. Pewnie też dlatego, że ciężko jest to zrobić. Starałem się ją jakoś wyróżnić, wyeksponować niektóre elementy. Ostatecznie wyszła dość kontrowersyjna kolorystyka jak na stwora z gromady Slaanesha. Długo się zastanawiałem nad kolorystyką, fiolety, róże, inne cuda niby pasujące do klimatu, ale to wszystko jakoś mi nie grało, tzn może i pasowało, ale ta kolorystyka była ihmo nudna. Ostatecznie wszystkie demony spod marki boga rozkoszy będą posiadały turkusowe wstawki. Zobaczymy jak to wyjdzie. Póki co największy z nich...

Zapraszam i zachęcam także do polubienia strony drb na Facebook'u ;)

poziom TT+





Brak komentarzy: