poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Grey Khador vol. 2

Dzień dobry, kolejny raz zaniedbałem bloga, ale oznacza to jedynie tyle, że przez dużą ilość roboty nie ma kiedy tego wszystkiego aktualizować. Przydało by się kilka dodatkowych rak i wydłużenie doby :)

Pomalowałem kolejną część zimowego Khadoru. To chyba jedna z moim zdaniem ładniejszych armii z Warmachine'y jaką wymalowałem, mam na myśli modele oczywiście.

W związku z tym, że wreszcie udało mi się wymienić aparat mam teraz funkcję nagrywania filmów w odpowiedniej jakości. Ruszyłem z projektem prezentacji malowania z każdej strony. Panie i Panowie oto mój pierwszy film, żaden majstersztyk, ale dopiero uczę się tajników montażu ;)

Zachęcam do obejrzenia armii i przy okazji mojego malowania :)




Jeszcze kilka fotek....













Brak komentarzy: